fyfan elin.

yes , inte mycet bloggande idag .
aja .
skolan va väll okej, hade fysik prov också, gick väll sådär.
när jag kom hem så gjorde jag klart So:n o sen skulle jag iväg på dm match , jag har vatt peppad hela jävla veckan men va händer när matchen väl är ? !  jag är helt jävla sämst .
åh, ibland blir jag bara så JÄVLA arg på mig rent ut sagt.
visst , det va kul att vi vann och gick vidare ochsådär . 5-0 vann vi med.
jätte kul.
verkligen
men vafan , jag är inte arg på laget, jag är arg på mig själv !   så jävla förbannad , ni fattar inte .
så jag måstre verkligen skriva av mig innan jag börjar gråta, låter fjolligt men vafan, är jag arg, så är jag verkligen arg. mamma försökte iallafall göra mig glad innan och bjöd mig på kaka , men ja ville inte ha,
nu har jag verkligen börjat tänka mer seriöst på att sluta på fotbollen.
åhhh
SÅ JÄVLA ARG
ingen fattar
men jag bryr mig inte.
jag försöker lyssna på lasse, inte änns han gör mig glad längre.
alla tänker säkert : vadå ? det är väll inget och bli arg över, joo för mig är det faktiskt det.
åh
nu måste jag lugna ner mig lite och försöka tänka på det där om jag ska sluta eller inte. 
jag behöver en kram .
en stor jävla kram , från en riktigt bra vän.
a-r-g
hejdo

hoppas ni har haft en bättre dag än mig.

Kommentarer
Postat av: filippa

du kan få en kram av mig ! :DD

2009-04-23 @ 17:38:49
URL: http://filippafashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0