hej

helluuu !  kom nyss ur duchen och sitter med min jävla engelska recention, usch , det är apsvårt.
så det blir inte så mycket men endå.
aja,
dagen kändes väldigt seg men när man tänker efter så va den inte så seg, först svenska, fick tillbaka min berättelsegrej om charlie , och om vi hade gått i 8:an hade jag fått vg :D
sen håltimma , ingen ville va med elin o mej så vi förföljde alla istället , hahah .
sen biologi , städade typ skolgården , sen lunch och sen matte, gjorde diagram grej , ganska kul endån, för det va inte så seriöst , sen va det ju språk , gick ganska fort , hhaha , emma hade ju kul iallafall .
sen sist va det idrott vi körde springgrejs och fotboll , inte så pepp . hah
när ja kom hem så va det bara o byta om till fotbollskläder , sen kom ebba så cyklade vi till ränneborg och tränade .
inte så pepp därheller , conny sa att ja få va med på detdär lägret i maj iår igen , men så klart , just en av alla helger så kan inte jag , jag kan ju alltid annars , men  just den helgen kan jag inte .
ååååh , störande .
nu måste jag äta lite tror jag och kolla igenom recentionen .
imon är det fredag ( IGEN ) och då ska jag o elin köpa glass och sitta ute och va mobbade , haha !  det ser vi ju fram imot !
ha det kanooon !
pusss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0