hey

helluu !
känner att det var ett tag sen nu, eller aa. i söndags typ,
gårdagen var väll helt okej ochsådär..
i går eftermiddag hade vi match mot näshult !
vi vann med 7-0 :D , första seriematchen , kanon.

dagen då.
svenska: vikarie , och ja läste högt för elin.
idrott: fick göra vad man ville typ.
matte: satt vid datorn och gjorde diagram och matte spel , haha
fysik: fick tillbaka proven och jag är skitnöjd för jag fick lika mycket som elin. haha , elin är typ bäst och hon brukar alltid få mer än mig, så aa :D  vi fick 12/13 ifall nån ville veta..
lunch, sattt ute med elin, matilda och eve och myste i solen . sen dissade vi eve för att august kom
spanska:  hahaha, monica är cp. och spanska suger, men emma göra spanskan mycket roligare :D
hahaha, bäst lixom... !

sen slut, åkte upp på stan med elinpelin.  och sådär ,
nu ska jag typ inte göra så mycket, vi har ingen läxa till imon (a')
DETNI !
hahah
nu har ja inget kul och skriva om.
ha det bäst :D
pussss

 
väldigt fin bild , host.
fast det finaste är ju att min fot är med, hahah....

nu måste jag duka.. ha det bra, puss.
kanske skrev det där uppe men aja
HEJDO .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0