i taket lyser stjärnorna

har ni sett vädret ?!
helt fantastiskt,  idag när ja kom hem efter skolan så tog ja direkt på mig shorts o linne o bara sprang runt på trädgården som en idiot ?! för ja älskar våren.
åh :D
nu är det lov ! :D
härligt , och sen nästa helg är det ju påsk också, då får ja ju träffa lille wille igen :DDD
wiiiiie .
yes, inget direkt planerat på lovet förrutom på tisdag när ja and elin drar till göteborg :DDD bäst ska vi ha då älskling <3
yes, och imon är det UKM , dit ska alla, utan jag , jag vill gå, men elin är inte hemma . o hon är den enda ja vill med dit ;d
så det blir bio imon istället,  med matilda o kasnke eve ?!
I TAKET LYSER STJÄRNORNA :DD
den ska tydligen vara jätte bra , det får vi hoppas iallafall , och på onsdag kanske ja ska gå med elin också ;d
får se, hon verkade inte vilja , aja
nu borde jag igentligen inte sitta här vid datorn , var ute istället ! :D
åh, jag är verkligen allmänt glad nu :))
det är solens förtjänst och lovet .
imon ska jag verkligen osva ut, och tjata på pappa att han ska fixa det sista med listerna så jag kan flytta in nån gång i mitt nya rum !
igentligen måste jag ut o springa nu, men eftersom ja sprang min runda 2 gånger igår så kanske ja kan räkna den som idag istället , eller ?
ja vet inte, nu får jag såndär beslutsångest igen , hhaha . som jag,elin,matilda o eve fick idag vid maten ,hahah.
ska vi ta 2 hamburgare ?!  ska dudet ?! då gör jag det ?! ,men va händer ifall vi inte orkar ?! herregud ?!
hahaha, bäst
men nu ska jag nog ut iallafall,  innan solen försvinner.
eller ?
hmmm.
kanske.
eller ja vet itne.

jag längtar till imon :D
ha det bässtt !
här kommer en riktig vår bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0