kyckling ben i halsen ?!

idag var det otroligt segt att gå upp , konstigt nog, för det var ju soligt, det är alltid lätt och ta sig upp när det är soligt. men nej, tydligen inte idag, så jag vetinte hur många gånger klockan ringde och snoozade . haha
när ja väl kom iväg till skolan så va det första vi hade svenska : vi gjorde typ berättelser , om ett djur, hahah, och sen ska vi få betyg på det, ;s
efter svenskan var det håltimma, den gick faktiskt väldigt snabbt idag , aja, sen var det biologi: först snackade per massoor om miljö och sen fick vi gå ut och plocka massa löv och lägga i en hög, så tog Per tiden sen skulle vi slänga runt alla löv och se hur lång tid det tog. hahah
helt galen lektion , vi fick sluta en halvtimma tidigare också. jag måste faktiskt också säga att per har blivit mycket mycket bättre, ibörjan var han ganska hatad, men han har faktiskt bättrat sig !
efter biologin vardet lunch och sen matte : matten va otroligt seg idag, även att vi hade adam som vikarie .
sen var det spanska : den gick faktiskt ganska snabbt , hah !
och sen det roligaste på hela dagen ! , när vi gick till idrotten som vi skulle ha efter språket, så bytte vi om och allting, men sen kom fredirk ( våran idrottslärare) och sa att hans fru hade satt ett kycklingben i halsen (?!)  så han va tvungen att åka hem så vi slapp idrotten , hahah
helt galet.
sen åkte jag hem och nu sitter jag här och han "mitt gullbergs kaj paradis " på repeat hela tiden ,  håkan är bäst .

snart ska jag och pappa åka och kolla på nya fotbollskor till mig .
pusss på er :*



Kommentarer
Postat av: Filippa :)

PUSS!

2009-04-17 @ 17:14:59
URL: http://filippafashion.devote.se
Postat av: Filippa :)

PUSS!

2009-04-17 @ 17:15:22
URL: http://filippafashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0