rik=lyckligare= ?

sitter o drömmer om att va rik och kunna köpa hur mycket saker man vill , vad man än vill ha o hur dyrt det än är så kan man köpa det.
men endån . skulle man vara lyckligare då ? , om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte det, kanske i början , men inte i längden. eller jag vet inte .
nåja.
hittade massor av fina kläder på monki.se , massa fina vårkläder dessutom .
kollade runt lite på h&m.se och ginatricot.se också.
här kommer lite av allt det fina.
får sen om jag köper nått av det i göteborg på tisdag :))


titta och njut . haha
och en sak till , dendära sjömansklänningen är bara för skojskull , skulle passa perfekt på en håkan konsert :)
ha det bra !
pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0