skolan kan gå and dö, igen

hann inte blogga nått igår .
var i jönköping hela dagen , på ikea med mamma :D , köpte hylla och lite smågrejer till mitt nya rum  , nu är det nästan klart !  bara en spegel fattas
:D
och direkt när vi kom hem var det bara att byta om fort som attans för då skulle vi ha fotbollsmatch mot f-96 , vi vann med 7-1 , hahah
det var första matchen på gräs och jag kände mig helt seg . usch.
imon är det match igen , mot nässjjöö . det blir nog ganska svårt , dom vann serien förra året och har tränat hela vintern.

skolan idag , väldiigt segt att gå upp på morgonen , först va det svenska, ja and elin va bara i bibilioteket hela tiden, sen idrott , fotboll och innebandy.
sen matte, bara tråkigt typ, sen fysik också segt och tråkigt sist spanska, det va också segt och tråkigt, fast vi bytte platser, nu sitter jag med emma ;)
slutade vid 2 idag , det va skööönt !
fast när jag kom hema hade jag inget o göra , så nu kanske ja ska va med jennie o träna med hennes lag, får se .
aja , ha det bra !
juste förresten, idag när jag kom hem från skolan hade kläderna från h&m kommitt , nu är det bara boken och skivorna jag väntar på ! 
:D


jag saknar llina väldigt mycket ! 

Kommentarer
Postat av: kanske rep vem vet?

jag hatar bilden väldigt mycke..

men jag saknar dig me!

hjerta

2009-04-14 @ 20:12:51
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0