söndagkväll

söndagkvällar är aldrig roliga , när det är skola sagen efter, men vi är ju lediga imon , that is good !
men sen är det skola igen och sen är det inget mer lov mellan nu och sommarlovet .
och som ni ser ganska långt upp på bloggen är det ganska långt kvar tills det är sommarlov och skolavslutning !

idag va jag ju somsagt med evelina den fina .
vi gjorde inget seriöst precis , först va vi här lite o hade trevligt sen gick vi ut o köpte glass o ringde till folk .
that was nice :)

sen åkte hon och jag satte mig ute i värmen och solade , och tog massa bilder typ, nu sitter jag här och inte gör nått ,
imon börjar jag med godisuppehållet ! , önska mig lycka till hahaha.
fyfan vad arg jag blev på mig själv idag . aa. för att jag äter förmycket godis så därför ska jag ha uppehåll nu ett tag . haha?    vem vet ;d

nu ska ja gå o titta lite på wipeout tror jag :)
imon ska vi förresten åka till jönköping och köpa det sista till rummet :))
hylla och spegel , sen är allting klaaart ! :D
glaaadd.

ha det så braa allla !


en väldigt k00l bild , hahahah ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0