finfint väder !

hejjj ,
igentligen får jag lite skuldkänslor av att sitta inne när vädret är kanon !
nu är det fredag igen ! :D
jätteskönt , fast helgen kommer gå jätte snabbbt !
skolan idag då , först engelska, typ redovisade i smågrupper om familjen haha, det gick väll hyfsat , och sen gramatikhäft på 94 sidor , usch.
sen so i 70 minuter,  hon som ja har glömt namnet på höll i lektionen och det gick vääldigt fort faktiskt . för att va 70 minuter.
sen lunch , ja o elin gick till ica och köpte glass och sen satt vi ute i solen och myste .
sen svenska, hade rörelse , gick runt campingen och ja och elin stannade vid vattnet och låg på bryggan och njöt av solen.
sen a-tid handledning , jag och elin kom på att jonas hatar oss , sen läste vi lite och sådär.
när ja kom hem så åt jag snabbt och sen skulle jag vidare till hemköp och sälja bingolotter med amanda och sofia !
men när ja kom dit va ingen där så jag stod där och väntade och tillsist kom amanda, utan lotterna , då hade sofia inte kommit till henne..... aja det är väldigt invecklat ..
men sen löste sig allting och en och en halv timma gick väldigt fort och vi hade jätte kul !
imon är det match mot Egnahem, hemma ! klockan 11.00 på ränneborg, kom och titta !  :D
efter det blir det eksjö mässan med matilda , elin, eve, LINA , woho ! det blir kul , fast lina elin o eve kommer dissa oss sen , ja lovar . men aa

dagens : svart linna , syns inte, hm.
vitt linne , hm
uppvikta jeans JC.
svart kort jacka hm.


ha det bra ! :D



juste , kollade på detdär på 2:an när håkan va med , jävligt läskiigt att ja o elin snackade om att alla i amrikanska filmer äter glass ur sånna där saker med sked bara när dom tröstäter , så jävla scary att håkan också sa det :o
fast det är väll bara så att vi är en av han (a')

Kommentarer
Postat av: Blenda

Mitt hus där dööö! ;;D

2010-10-10 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0