hej våren !

tjooohoo!
JAG ÄLSKAR VÅREN :D

dagen har vatt ganska bra faktiskt :D
först, svenska, kolla på Ali G :D
asbra.
sen biologi , per pratade på som vanligt o vi fick gå o fixa nått pappaer eller nått , sen lunch, o sen matte, oherregud, matten va askul idag för man blev indelade i grupper o fick på till ett särskillt ställe i stan oså skulle man räkna hur många personer som satt i bilarna som åkte förbi eller nått , jag , katta, lizette, jesper o fidde fick rondellen vid konsum. o hahahah vi satte oss mitt på och i  rondellen o det va verkligen super skönt med solen o gräset och allt !
sen såfort det kom lastbilar förbi så gjorde vi såndär grej med armen så att dom skulle tuta !
o aa, det va helt sjukt kul iallafall ! :D
sen när vi kom tillbaka var det spanska, det va bara segt och jobbigt, sen tillsist var det idrott .
då körde vi lite olika styrke/balans träningar.
sen cyklade ja hem med solen i ögonen hela vägen :D (härligt )
kom hem o skrev lite engelska o sen tränade ja lite .

jag har tänkt på en sak, är det inte ganska coolt , nu är klockan 5 . o om det hade vatt för ca 3 månader sen så hade det varit helt kolsvart i kallt ute nu, men nu är det klarblå himmel o sol . ((::

puss !
IMON ÄR DET LOOOV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0