VALBORG !

GAAAHHHH .
nu är det stressigt men måste hinna skriva lite vad som händer ikväll.
om en ca. 50 minuter ska jag VARA vid hemköp , och träffa elin , om det blir bråttom så cyklaar jag nog dit. kanske. fårse.
måste äta, fixa och bestämma vad jag ska ha på mig, blir antagligen den röda randiga  tröjan och byxor.
viktigt att veta. haha ! inte
när vi träffats så går vi till sjöängen och kollar på vårspelen ochsådär.
kanske kollar läget nån annan stanns , får se
igentligen skulle elin sovit här i natt, men vi flyttade det till imon istället , såå aa , mellan fredag och lördag så aa. blir det skoojj :D
woho ! 
tillbaks till nuet.
Nu måste jag verkligen skynda mig....
ha det bra ! :D

GAAH....



här kommer en ful och oredigerad bild också.....
härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0