yes

sitter i skolan nu , har musik och vikarie ,
vi hade fått sluta 20 minuter tidigare om inte nån jävel hade sagt att det va långt kvar , haha
idag är det träning men jag tror jag skippar den , jag vet inte , för vi har fysikprov imon och jag har inte övat någonting.  imon är det dm-kval hemma ! :D kom och heja på oss .
nu ska elin också skriva ett inlägg....
yes.
annars har jag väll inget roligt att skriva ,
i helgen är det eksjö mässan och veronica maggio kommer , det är kul , ska gå med matilda och kanske eve elin och lina också , om dom ville , heh
nu ska jag hitta någon tråkig bild att llägga upp ! .
..... jag hittade ingen.
ha det braaaa ! :D

un beso . ♥

Kommentarer
Postat av: kanske rep vem vet?

Nej min hamster heter då rakt in klas även om dina gråsuggor smakar hallon.

2009-04-20 @ 20:03:04
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0