15 augusti

i'm back in town !

är som sagt hemma igen från jönköping nu, köpte väll inte så mycket men ett linne och en t-shirt blev det iallafall , visar er när jag kommer hem, för nu är jag hos matilda :D .
vi har iallafall haft jätte kul !


jag har verkligen ingenting kul att skriva om, förlåt för en tråkig blogg.......

det är nog bättre att jag skriver mer när jag kommer hem!

eller nej förresten, jag tvingade matilda att gästblogga lite :D

halloo.!

jo nu har man ju då blivit elins coola gästbloggare :D
men ah ja vet inte riktigt vad ja ska skriva .... men ah vi hade det bäst idag iallafall!
... som om man inte alltid har det med elon =D
först lite trams i jönköping sen lite prat å musiik hemma at my place!
å just nu e elin wanna bee robinson erik hah xD
men aja..
ha det bäst för det har elin å jah nu :D
puss på er!



jag kanske hör av mig nån annan gång när elin å ja leker :*
 

Kommentarer
Postat av: tilda

nu tycker ja att folket ska komentera ! tänk på att det e en mkt cool person som har vatt med å skrivit på dagens inlägg :D

2009-08-15 @ 19:23:32
Postat av: Ludwig :P

Du har inte alls en tråkig blogg!!

2009-08-16 @ 11:09:27
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0