28 augusti

ännu en skoldag avklarad + att det faktiskt är helg nu, känns inte som vi redan har gått en vecka i skolan.
dagen har väll varit helt okej, orkar inte gå igenom vad vi gjorde eller vad som hände, dagen har iallafall varit ganska depp men endå otroligt rolig... några vet vad jag menar med det.

ikväll är det iallafall stadsfest, ska bli så jävla kul, om det inte regnar tar jag med mig kameran och visar er bilder sen, vet inte riktigt när jag hinner uppdatera nästa gång för imorgon är det ju också stadsfest men på kvällen såklart, och på söndag är det konfimartions grej hela dagen tror jag, det får nog bli imorgon förmiddag lite :D
nej nu ska jag sluta babbla och gå och vila lite, har grymt ont i huvudet + att jag är grymt trött också, och jag vill ju vara pigg tills ikväll !

ha det bra !


<3

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

ska du komfimera dig?!?!?!

2009-08-28 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0