<3

godmorgon !


fölåt för dålig uppdatering igår kväll, men jag hade iallfall en jätte mysig kväll med ludwig och alle, först åkte jag ut till långanäs och träffade ludwig så var vi där någon halvtimma,sen kom alle också, vi sätt på bryggan och det var nästan klarblå himmel hela kvällen, jätte fint.
mycket skratt och så också !

sen vid 8-9 någongång åkte vi hem, och sen vid ungerfär 10 kom alle till mig igen, då gick vi runt sjön och pratade om gammla dagis minnen, vi gick till och med till ett ställe som vi brukade va på när vi var små, grymt mysigt.
kom hem sen någon gång runt 12.

tack för en mysig och rolig kväll hönni ! jag älskar er !



igår smsade matilda till mig och frågade ifall jag ville följa med henne och henns familj till jönköping, så det ska vi nog göra idag, det var faktiskt jätte längesen vi var där tillsammans så det ska bli kul !
när jag kommer hem sen får ni se vad jag har köpt,

ha en bra dag :D det kommer jag iallafall ha :D






Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

haha, det var ju skit kul:D

2009-08-15 @ 10:10:40
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: olivia

Du har också fin blogg! :)

2009-08-15 @ 12:35:49
URL: http://oliviabroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0