30 augusti

har riktigt tråkigt nu faktiskt och ingen vill underhålla mig, förutom jennie då förståss :D (Y)

igår tittade jag och mamma på biljetterna till lars winnerbäcks höst turné, och nu ska vi nog troligtvis gå i jönköping istället för i växjö. det blir nog bättre för det är närmre och så. och jag längtar otroligt mycket, och jag sak fan i mej stå längst fram! fast det är nog fler än jag som tänker så..
sitter och lyssnar på hans nya låtar också, albumet släpps den 21 september och då måste jag köpa det!!

sitter här och och har grymt ont i min hals från igår, är vääldigt hes också så nu ska jag nog ta och göra varm choklad och hitta nån film och titta på..

ha det braa♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0