6 augusti

dålig uppdatering idag igen ,men jag skyller på det underbara vädret, gårdagen var iallafall jätte mysig och så, träffade ju paulina som jag inte träffat på länge också, mycket skoj .
idag har jag varit i långanäs hela dagen med luwig och evelinn, mycket kul.

ååh, äntligen har det soliga och varma vädret kommit tillbaka ! fast det skulle nog bara stanna till söndag eller nått, men då får man helt enkelt njuta av det nu !

annars har jag väll inte så mycket mer att säga.
nu måste jag nog byta om och sen är det bara att cykla iväg och träna, och det är inte kul i den här värmen ska jag säga.
puss


en månbild från igår (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack för dina tips :) får se om det är något jag fastnar för :) håll utkik efter namnet! :)

2009-08-06 @ 18:56:54
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: eliin

fin blogg :)

2009-08-06 @ 22:12:23
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0