ÄNTLIGEN HEMMAAA

....jo, äntligen är jag tillbaka, halmstad har varit kanon men jag har längtat hem och saknat mina vänner otroligt mycket, så nu äntligen är jag hemma.

jag tänker inte gå igenom dag för dag vad vi gjorde, jag tror inte ni är så pepp för det, faktiskt. haha !
men jag har iallafall hunnit med att sola och bada lite trots mycket regn, sen shoppa såklart, ullared ( två gånge tillochmed ) , och sen har jag ju fått en ny kompis också ! , Tess 4 år , haha !  gulliigast jag någonsin sett, vi borde grannar i stugorna sen blev det bara att jag började prata lite med den gullungen, sen spelade vi massor av fotboll, haha hon är alltså döcool !

ååhhh. det är såå skönt att vara hemma igen men jag har dock massor av bloggar att titta igenom.

juste jag kom på att idag är det 1:a augusti, alltså bara 24 dagar kvar till skolan börjar. shiit, alltså, vart har hela sommarlovet tagit vägen ?  är det nån mer som känner såå ?

tänkte visa er lite bilder, om ni vill ha, hah


köpte alla 3 twilight böckerna,

2 filmer.  1, the heartbreak kid 2, twiligt !
har rean kollat på twiligt fastän jag är mitt inne i böckerna, den var iallafall jätte bra !


randig tröja, gina tricot , som alla förövrigt hade i halmstad-
vita fred perry skor, kom inte ihåg vad affären hette med den var grymt rolig iallafall !

halmstad <3

halmstad <3



nej nu tror jag ni har tröttnat på mina tråkigt bilder, ni fick iallafall se lite av min vecka och det jag köpte, visade inte allt, det blev en hel del.

nej nu måste jag göra någonting. pusss !

Kommentarer
Postat av: EVELINA

Jag har också kort på den där kyrkan och de (aa)

träffas snart? :D

2009-08-02 @ 18:38:03
Postat av: Anonym

haha, det finns fyra böcker :D

2009-08-03 @ 00:18:07
Postat av: elin

svar,



till eve: haha okej, coolt :D , aah det måste vi :D



till anonym: aha okej :D

2009-08-03 @ 13:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0