back from school

har varit en väldigt lugn och chill dag idag.
först handledning på linné
sen årets första slöjd lektion, och jag tror dessvärre inte jag kommer få godkänt efter att tomas pratade om allt vi måste göra för att få g.
efter slöjden var det iallafall matte, gjorde nått häfte.
efter det SO,  kollade på rapport och sen rörelse.
och sist språk och där minns jag inte vad vi gjorde ?

just nu har jag endel läxor att göra också och sen ikväll blir det träning.
har kommit på att jag måste gå ut och fota någon dag nu också snart, tänkte ta med kameran igår när jag var ute och gick för det var jätte fint vid vattnet och solen som lyste på där, men jag tog aldrig med den och det ångrar jag nu  faktiskt.

nu ska jag nog ta och göra en smoothie!
ha det bra ♥


bild på snyggerik från i lördags :D

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

Trevligt :D

2009-08-31 @ 15:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0