första skoldagen

då var första skoldagen i 8:an avklarad.
eller jag kan ju inte precis säga att det var en skoldag, jonas och solweig pratade hela dagen så nu har jag sjukt ont i huvudet ( bra att sätta sig vid datornn då!! hah ).
imorgon tror jag vi skulle ha riktiga lektioner, uschhh, jag vill ha sommarrlov !

ikväll blir det träning iallafall, ska bli skönt att röra på sig, efter allt fettande denna helg.. och sen är det ju fortfarande match mot nässjö på torsdag !!
juste, jag fick låna en film av moa idag, som fotbollslaget spelade in 2005, usch. haha! har inte sett den på skitlänge men jag kom på att jag ska nog sätta mig och kolla på den nu, hahah!!





en dagens med hjälp av camen kan ni faktiskt få också,
i svartvitt också, haha!
röd/vit randig tröja, gina tricot
svarta jeans, JC
armband, fått av matilda !



jamen nu var det inte mycket mer tror jag inte, men ha det bra.

hörs sen


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

haha, jag har med sett den filmen! :D

2009-08-24 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0