fortfarande 3 augusti

har precis  duschat och så efter fotbollen,
träningen var väll hyfsat kul, och match på onsdag men som sagt ska jag ju kanske fiska kräftor med ah dom. fast nu är det inte säkert att paulina ska med och då vill ju inte jag heller dit, såå ah får se hur jag gör helt enkelt.

snart kommer matilda och vi ska kolla på film, för på onsdag åker hon till grekland en vecka. fuskiiiss  och då kommer vi inte ses på en hel  vecka. så nu måste jag gå och fixa liteee (:

ha det bra så länge (:

hahha, mycket gammal bild på mig och matilda, jag gillar min mittbena och håret bakom öronen ( ehm ) och matildas mycket stirrande blick :D haha  !  jag tror förresten det var när vi fiskade kräftor nån gång (:


vad händer ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Elin [Fototblogg]

Tack du. :] <3

Din header är också jättefin och söt.

2009-08-04 @ 18:33:30
URL: http://draumur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0