ny mobil ? JA TACK

jo som ni vet så har jag en väääldigt gammal mobil och är i stort behöv av en ny, jag har letat jätte länge faktiskt och men har aldrig hittat nån jag verkligen vill ha, men nu har jag det, eller först ville jag ha den som emma precis har köpt, fast sen kom jag på att den var nog lite för dyr, för den hade ju 8.1 mega pixlar och det är ganska onödigt att ha för mig när jag redan har en system kamera, så jag ska sattsa på en mobil med mycket musikminne ( på min nuvarande mobil kan jag bara ha 2-4 låtar....)  men som sagt,  så har jag hittat en nu :D
nu gäller det bara att fjäska lite för pappa... nej jag bara skämtar ;)


här är den iallfall, och om nån har den så kan ni ju berätta lite hur den är oså


w715

Kommentarer
Postat av: ♥ F R I D A

åh, gött! ;)

var helt okej idag :) men imorgon är det vanliga lektioner -.- betygen är jag lite spänd på, är inte du? ^^



nu har jag startat igång veckans blogg igen, där vem som helst som har en blogg kan anmäla sig. eller kan man också tipsa om en blogg. vill du vara med eller checka läget? gå då in på min blogg och titta in mitt senaste inlägg för info! :)

hare bra :)

2009-08-19 @ 15:31:18
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till :) <3

hehe, du jag ska kämpa som f*n.

ska du konfirmera dig? :)

2009-08-19 @ 16:23:00
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Anonym

japps det ska jag :D

2009-08-19 @ 16:48:12
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Ludwig :P

lycki till hörru XD

2009-08-20 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0