rastlös


en mycket cool bild, haha INTE !


förlåt men jag har tråkigtt..


Skriv en person



.. som du älskar av hela ditt hjärta -  alexandra !
.. som du skulle offra livet för -  elin
.. som är den smartaste du känner - jag har många smart vänner, men gustav är riktigt smart!
.. som alltid får dig på strålande humör - matilda!!
.. som får dig att le när allt känns tungt - blenda, lätt !
.. som är den omtänksamaste du vet - matilda och blenda
.. som är en bitch - elin, hah!
.. som är en fjortis - elin :D
.. som är en föredetta bästa vän -  en föredetta ? hmm, jag vet inte..
.. som är snygg - elin!
.. som är osmart - elin kan va ganska blond ibland :D
.. som är en riktig vän - matilda
.. som är din älskling - eliin
.. som är den galnaste du vet - emma johansson :D
.. som är den konstigaste du känner -  jag kan vara ganska konstig faktiskt :D
.. som är underbar - tiilda
.. som är dum - elin, när hon aldrig beräättar nått för mig :D

.. som du kan prata med om allt - LÄTT !! , matilda
.. som är din barndomsvän - matilda
.. som du saknar - lina !
.. som betyder mest - allla underbara
.. som du har spenderat mest tid med - matilda och blenda
.. som du var dum imot när du var mindre - jag va dum mot alla när ja va liten :D
.. som du tycker är snäll - evelinaa
.. som du har sportat med -  hela fotbollslaget !
.. som du skulle vilja krama just nu - just nu, evelina ! :D
.. som du inte har träffat på länge - eve
.. som du vet saknar dig - hmm, ingen ;oooo
.. som du träffade idag - elin och blenda
.. som du tycker är söt - blenda
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - pappa troligtvis


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

haha! :D

2009-08-24 @ 21:06:00
Postat av: dem du minns anar .. kanske jennie ... kanske?!?!?!??!

jag saknar dej (a) :D vi bode va snartiisissh :DDD

2009-08-30 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0