träning

träningen var skitkul !  faktiskt, trots alla jävla skoskav och blåsor.
efetr träningen kom det en man och en kvinna och ville att nån frivillig skulle vara med och fotas lite, dom skulle va typ några modeller till en tecknad film tror jag, jag var inte med, haha, aldrig att jag låter nån fota mig....
det blev några stycken som var med... + min väska !  ( omg, elins väska är med i film !!! )

nu sitter jag här och har precis duschat och nu tror jag att jag ska gå upp och smaka på kolorna jag och blenda bakade innan, mummssiii !

men vi hörs imon,


ha det braa !
imon ska ni få lite bilder också, har blivit en hel del bildlösa inlägg på sistone

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

det skulle ju va skit kul om du var med i filmen :D

2009-08-17 @ 23:56:38
Postat av: haajen

JAG ÄR MED I DEN FILMEN

SPELAR MELODY

:)

2009-08-18 @ 14:02:21
URL: http://www.butterflyfly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0