underbart

kom precis hem efter en underbart rolig dag med alle !
skulle igentligen varit med gabbie och elin också, men vi dissade, förlåt hörrnii !

först åkte jag och alle till långanäs iallafall och träffade massa folk det va mycket kul faktiskt, jag,alle,ludwig, emir, moa, hugo och kevin. stannade där ett tag sen åkte jag och alle vidare till stan och köpte glass, där träffade vi även ebba,emma och katta.  sen gick vi vidare upp till stan och satte oss där ett tag, och EFTER det åkte vi ut till ränneborg för jag skulle prata med ludwig lite, men jag hann aldrig och för att 94:orna spelade mot hult, och där träffade vi ida,amelie och becca också !  efter matchen åkte vi hem , åh, det har varit en jätte rolig dag och vi har träffat massa folk, skitkul :D
tackk alla !


nu ska jag gå upp och kolla ifall det är nått på tv, imon blir det match mot näshult !

ha det bra sålänge ! :D



nån oredigerad bild från sommaren.

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

fin bild:D

2009-08-20 @ 21:53:17
Postat av: alexandra markovic

ludwig,jävla tönt. ;o

hahahaha.

2009-08-20 @ 23:12:10
Postat av: alexandra markovic

btw,jag älskar dig elin, <3

2009-08-20 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0