vi är bäst tjejer !! :D

åh, matchen igår var så grymt jävla kul !
alla var taggade och extra kul var ju att vi vann med hela 11-0 !
och kommer ni ihåg att jag berättade att jag skulle stå första halvlek ? jo, det gick väll bra, fick inte ett skott på mig bara 2 passningar hem, så tråkigt hade man ju i målet iallafall, haha !
nu är det bara att ladda om till nässjö matchen, som vi MÅSTE vinna, för då vinner vi hela serien! woohoo !!!


idag är det lördag, näst sista dagen innan skolan börjar, uschhhh !
och jag har ingenting bestämmt, och ingenting kul att berätta heller för den delen, förresten sitter jag här och kollar på ny mobil med papput, gahh, hoppas jag får en ny !! :D

nej nu ska jag kolla vidare, pusshej ! ♥


hoppas hoppas hoppas !

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

du är ganska naiv om du tror att du ska FÅ mobilen :P

2009-08-23 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0