25 augusti

andra skoldagen var mer seriös och så, har tillochmed hunnit fått 1 läxa....

efter skolan åkte jag och elin med gabbie och hajer upp till stan ett tag, satt och snackade osåå.
det här är faktiskt min enda helt lediga dag den här veckan, och på fredag är det stadsfest är så grymt peppad, jag vet att jag skriver om det nästan varje dag nu men jag vet ju hur jävla kul det var förra året så då ska det bli ju lika kul detta året, right ?!

nu har jag inget mer att skriva om så här får ni en låt istället :D


people like people like people like us - backyard babies

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va nizz!

låten är så jävla fuckat bra!!!! :D

2009-08-25 @ 16:56:02
Postat av: elin

sv: vem är nizz ? :D



låten är bäst !:D

2009-08-25 @ 17:00:22
Postat av: Ludwig :P

sluta skriva om skolan!

2009-08-25 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0