20 augusti

bloggade ingenting efter träningen igår men det kommer nu istället ..

träningen var väll helt okej, jag fick typ stå hela tiden för att jag och moa ska stå en halvlek var på fredag (!) mycket coolt, haha ! nu kom jag på att det är ju fredag imon!
efter träningen följde jag och alle med moa och amelie och badade, eller ah, amelie och moa badade iallafall,massa flumm och sånt blev det ju också, skitkul ! höll på att dö av skratt ett tag faktiskt... hahha!
försöker lägga upp en bild från igår, men mobilen är ju somsagt helt störd, så det går inte.



idag var det exakt ett år sen jag började i världens bästa klass, ett år sen jag började på prästängen, ett år sen, och om 4 dagar blir vi 8c1 istället.. igentligen är det ganska stor skillnad mellan 7:an och 8:an fastän det bara skiljer ett år, för nu får vi ju betyg och jag tänker faktiskt vara en riktig pluggis och inte bara hålla på och flumma på lektonerna nu med elin, haha, och sen SKA jag faktiskt få godkännt i slöjd... haha ! 

sen har jag kommit på lite saker.
• betyg...
• vi kommer ha kemi nu..
• vi slipper per !!!!!
• nya skåp , fast jag har hört att nu har lärarna försökt göra att hela klassen har skåpen på samma ställe, tummen upp för det !!
• är rycktet om att patte-patrik ska sluta sant ??
• nytt schema..



vi får väll se hur det går..

men nu ska jag nog gå upp och fixa mig lite, ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

SLUTA SKRIVA OM SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-20 @ 11:15:03
Postat av: eveliiiiiiina

Jag tror vi ska ha hon som Per tyckte var så snygg i Biologi nu, typ nån Caroline tror jag, stog nått sånt på skolia (y)

2009-08-20 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0