dålig update idag

förlåt för dålig update idag.
har varit med elin hela dagen i långanäs, men det hände verkligen ingenting där så vi cyklade runt lite in town, och nästa vecka någon gång ska vi cykla till nässjö, ja, cykla !  fast vi kommer inte hitta dit men endån (:

ikväll blir det som sagt, kräftfiske , skulle varit med på matchen men ah , det är kompliserat och berätta varför jag inte var med tillslut, men men .

ska försöka fixa någon ny header nu snart också, börjar bli kanska tråkig nu med den  jag har,  men som ni kanske känner igen så har jag inga ideer hur jag ska göra den..
men det är väll bara och fösöka hitta på nått.
om ni har någon idé kan ni ju säga till ,



här får ni en ganska gamal bild också

ha det bra !

Kommentarer
Postat av: ester

sv: jag hittade aldrig min papperen..

så, vi tänkte typ ringa dem och så, men

det glömde jag bort, och sedan var jag nog

inte så sugen på att gå. så nej, ingen konfa för mej.

tack för tanken, hehe.

puss! <3

2009-08-05 @ 19:10:35
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0