3 augusti

haha, jag suger på att sluta blogga :D

sitter här och läser om jag kunde drömma den är jätte bra, har börjat komma in i den nu.

igår kväll fick jag ju äntligen träffa min älsklings elin, vi åkte och möttes och sen åkte vi till långnäs och badade, typ vid nio eller nått, och precis när vi skulle ta massa bilder ( för vi tog med oss kamerorna nu när det inte var nått folk där) så började det ju förståss regna, så jag har inga bilder. det var trevligt iallafall, så åkte jag hem av vissa skäl. hah !  och sen kolllade jag på twilight, fast jag somnade efter knappt 20 minuter.

jag har hört att det rycktas om att det är fotbolls träning idag ! wooho . det var ett tag sen nu ju, sen är första matchen den 16:e (:
imon blir det växjö med mamma och såå, äntliggen träffa wille ! och nina såklart :D


nej nu ska jag nog gå ut och fota lite (:


Kommentarer
Postat av: johanna [fotoblogg]

sv; tack så mke.



gud av häftig bild :)

2009-08-03 @ 15:01:41
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0