STADSFEST

har precis vaknat, gårdagen var så jävla kul! dock är jag ganska hes idag, men vem bryr sig igentligen :D?

först gick jag upp och mötte elin på stan, sen gick vi in och träffade massa folk ! :D
sen precis när petter började så började ju förståss regnet ösa ner, men det va inte så länge.
sen gick vi runt lite och så.

lite senare sen var det ju alcazar, jag vet inte vad som hände men jag började må riktigt illa där, efter det kändes det som om jag skulle spy hela kvällen, uschh.

och tillslut kom ju dom vi mest hade sett fram imot, eller iallafall jag och elin, alltså backyard babies, och självklart stod vi längst fram (haha) det var underbart. speciellt abandon,saved by the bell, come undone, people like people like people like us, everybody ready.

och vet ni vad det bästa är, det är ju en dag till! woho!

tänkte visa er lite bilder också, tog inte alls många för det första att jag inte orkade och för det andra att det var jävligt trångt ibland och att bara försöka få upp kameran kunde man ju bara drömma om..
men några bilder blev det ju.


backyard babies

petter

backyard





tog inga bilder på alcazar, men jag tror faktiskt ni överlever :D ?

ha det så bra så hörs vi senare ! ♥



Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

Fan va najs det var:D

2009-08-29 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0