16 augusti

hellluuu !

sitter och flummar lite på msn med linn.
idag är det inte så mycket bestämmt förutom att jag skulle nog träffa blenda lite och sen ikväll är det match mot vetlanda, dom måste vi ta! och förresten ligger nässjö före oss i serien nu.......

vaknade av att det spöregnade, verkligen spöregnade, nu är det höst, igår tände vi till och med ljus (!)

idag ska jag nog försöka hinna med att fota lite, har inte så mycket bilder, och här på bloggen har jag ju inte lagt upp en "seriös" bild på länge nu, så det måste jag nog ta .
juste jag tror jag ska be elin att köpa ett stativ till mig när hon åker till ullared, jag gjorde aldrig det när jag var där för jag kom på att jag adrig skulle använda det, men jag har nog ångrat mig nu..

annars är allt bra,

vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0