14 augusti

igår hade jag riktigt jävla svårt att somna,jag vet inte vad problemet var, men någonting var det iallafall.
gick och la mig någon gång efter 11 och sen tror jag jag somnade efter halv 4, och när jag väl hade somnat då så börjar ju lina  såklart spama mig med sms, lina, du ska dö!

sitter här och har precis duschat, idag tror jag skulle träffa matilda och ludwig igen.



sitter och lyssnar på håkan, det var grymt längesen nu och jag har nästan glömt hur bra han är, till nästan varje låt har jag något minne, underbart.

idag som ni kanske märker har jag ett ganska seriöst humör, inte mycket skämtade, mer funderingar.....

nu ska jag gå upp och fixa mitt hår.

vi hörs lite senare..

puss !

en bild ni har sett förrut,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0