27 augusti

kom hem från skolan nyss, slutade 15.10 idag, alltså en väldigt lång dag idag. och det märktes.
för på spanskan när det kändes som klockan var 14 eller någonting, så kollade jag på klockan så var den bara 11, usch, torsdagarna kommer bli dom jobbigaste dagarna, helt klart !

okej jag han ju berätta om dagen iallafall , först var det svenska, då hade vi vikarie och vi skulle beskriva hur våra böcker såg ut på framsidan, ganska svårt eftersom jag inte hade någon bok..
sen var det iallafall SO , gick igenom betygskriterierna och sådär, sen var det spanska, där tror jag inte vi gjorde nått så specielt, efter språk var det lunch och sedann fysik med solweig, ÅH , hon vet verkligen hur man pratar långsamt.. det var iallafall inte så seriös lektion, ganska skönt faktiskt, efter det var det engelska, vi delades in i grupper och vi skulle översätta någon text, jag var med katta och hampus men sen dissade vi katta så då var jag och hampus väääldigt bäst (Y) !  hahah!
sist hade vi iallafall idrott, det var faktiskt kul.

nu ska jag snart äta lite och sen åka iväg till ränneborg och spela den där mycket omtalande matchen mot näsjjö,
önska oss lycka till nu då !


ha det bra ♥


någon gamal bild..




SEN FÅR JAG JU INTE GLÖMMA ATT DET ÄR STADSFEST IMORGON !!
inte för jag skulle kunna glömma det för min kära vän elin och jag har bara sagt det typ hela dagen :D

Kommentarer
Postat av: lu

STADS FEST. WOOOO

2009-08-28 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0