26 augusti

kom hem efter 3:e skoldagen,
förmiddagen var helt okej men efter lunch gick det otroligt segt, hade iallafall första kemilektionen idag, och vi fick 4 läxor i det redan (!) sen fick vi ju en ny lärare i biologi också, caroline, jag tyckte hon var otroligt bra faktiskt, eller så var hon bara så här snäll första gången. haha!

sen är det ju fortfarande så så att alla lärare håller på och tjatar om betygen hela tiden, då känner jag en vääldig press på att få bra, och ett mål för mig är att försöka på vg i matte iallafall !!

nu ska jag äta upp min äkliga paj och sen byta om, för snart blir det ju träning, måste taggaa inför nässjö matchen nu ju !
GRYMT TAGGAD är jag iallafall !

juste, sen måste jag ju berätta att jag har börjat älska min mobil den senaste tiden också, den har slutat att betala för smsen jag skickar !! love it ! , gratissms utan att man behöver betala någonting alls ! helt perfekt!


nej nu måste jag gå
ha det bra så hörs vi senare !



uppochner bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0