suck

kom precis hem från matchen, jag kan ju iallafall säga att nu är ju hoppet om att vinna serien borta iallafall, förlorade med 1-0 . GAH.

sitter här och försöker torka mitt hår och tror att jag ska gå upp och kolla om det är något på tv, sen ska jag faktiskt försöka och gå och lägga mig tidigt ikväll, för imorgon är det STADSFEST !!
ska bli så jävla kul !

och för det måste jag lägga upp en bild från förra årets stadsfest

fin hand där också (Y)  ,


sen kom jag på att jag faktiskt inte har fler roliga bilder !!
men imorgon tar jag nog med kameran om det inte regnar, så då langar jag upp bilder efter det.

ha det braaa ! ♥



Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

men ni kämpade bra iallafall

2009-08-28 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0