stadsfest♥

kom precis hem ifrån konfimartions grej, det var väll ganska trevligt förrutom att det var klockan 10, fyfan va trött jag var!

stadsfesten igår va så jävla kul, visst, det var bättre artister i fredags men det var mycket roligare igår.
jag tror faktiskt (tro det eller ej) att EMD var det bästa igår,  och när promoe spelade gungade hela eksjö, HÄRLIGT !
efter allting gick jag, steffi,alle,ludwig och elin till kyrkparken och satt där lite sen gick jag och mötte pappa så gick vi hem, var hemma någon gång runt 2 tror jag.
det sämsta är att det är ett helt år kvar till nästa stadsfest..

igår var jag lite bättre på att ta bilder, så här kommer någraa ! 

dannyyyyy

EMD

promoe

som sagt så var årets stadsfest grymt kul! och jag längtar redan till nästa, tack alla som gjorde helgen underbar!

<3




Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

DET VAR AS KUL!!!

2009-08-30 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0