växjö

kom precis hem efter en hel dag i växjö, kul var det iallafall, mycket mys med wilhelm också, och va stor han har blivit nu! , sist jag såg han kunde han knappt sitta och nu kryper han iväg jätte snabbt, stan hann vi ju med också, mycket rea, jag köpte iallafall 2 bikini ( haha nu har jag köpt 3 bikini på 2 veckor, perfekt nu när badsesongen snart är över,eller inte )1 linne, och 1 t-shirt.

orange bikini från gina tricot !
bara 25 kr  per/ del  , otroligt billigt :D

bikini från stadium,
också bara 25 kr  per/del


linne från monki (:

t-shirt från monki som jag inte kan bestämma ifall den var ful eller snygg, ganska ful när man bara ser den sådär , men sen väl på var den ganska  fin , färgglad var den iallafall , och det gillar vi !



nej nu ska jag gå upp och se ifall det är nått på tv.
imon blir det att va med elin och fiska kräftor med släkten+ elin !


 JUSTE, JAG MÅSTE BARA BERÄTTA ATT NU ÄR DET SÄKERT ATT VI SKA ÅKA PÅ LARS WINNERBÄCK I VÄXJÖ! GLLAAADD ! BILJETTERNA BESTÄLLER VI VÄLL SNART OCKSÅ !
SKRIVER MER NÄR JAG HÖR MER OM DET !

Kommentarer
Postat av: ester

fina kläder, elin! :D

ska du konfirmera dig?

<3

2009-08-05 @ 17:22:40
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0