8 augusti, fortfarande

okej förlåt för jag va lite emo i förra inlägget men ah .


har precis ätit, och nu ska jag nog ut och träffa elin snart tror jag, eller när hon har ätit klart.
fast först måste jag bara ut och sätta mig och läsa twilight ! den är otroligt bra, även att jag har sett filmen flera gånger om och att jag vet vad som kommer hända så är den kanon bra ! , längtar till 20  november när 2:a filmen kommer ut ! :D och matilda har berättat lite vad den handlar om, låter skitspännande, faktiskkttt ! fast den här gången ska jag försöka läsa boken först innan jag kollar på filmen så om jag ska hinna läsa ut halva 1:a boken som jag ahr kvar nu och sen hela 2:a så är det bäst att jag skyndar mig.


jag kom på att jag ångrar att jag inte följde med ut till stugan en sväng, kom jag på nu.

annars har det varit en lugn dag, mycket ute i solen, mycket tid för funderingar, ensam hemma hela dagen, och så vidare ,


sitter och lyssnar på denna låten, awesome !
 



nej nu ska jag åka och träffa elinpelin.

ha en bra lördagskväll,

och ludwig om du läser dethär, asså jag såg inte att du va inne innan, så du kommer säkert få mitt offline meddelande, men ah , vi måste ju prataa ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0