i'm a creep

sitter här helt ensam nu, känns det som..
blenda gick nyss hem, vi har iallafall haft jätte kul, typ flummat hela tiden, åh vad jag älskar den tjejen alltså !

och nu ska jag nog fixa mig lite mat och sen åka till träningen..

har suttit och lyssnat deppmusik nu ett tag så nu blev jag helt deppig, men jag får väll skylla mig själv, hah..

har inte hunnit ta några nya bilder till headern, men det gör jag nog imon, innan jag ska träffa elin och ludwig.
yes,  annars händer det nog inte så mycket här..

ha det bra.



you float like a feather
in a beautiful world
I wish I was special
you're so fucking special

but I'm a creep
I'm a weirdo
what the hell am I doing here?
I don't belong here


timo räisänen


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

så jävla fin är den!

2009-08-17 @ 23:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0