överaktiv

sitter hemma nu, och lyssnar på timo räisänen, har inte lyssnat så jätte mycket på han innan men han är ju riktigt grym :D 

erkänn ni gillade matildas gästbloggning ! ? det gjorde iallafall jag :D

juste ja, skulle ju visa er det jag köpte,  alltså det var ingenting speciellt men ah, anyway , here we go...

lila/vit randig tröja från hm , 69 :-

långt linne , gina tricot , ord. pris 99:- , rea pris 49:-





yess, det var det, slut på det trevliga,
just nu är jag verkligen på flumm humör!
får bara lust att springa ut och bara skrikaa :D

eller så ska jag nog bara sätta mig och kolla på twilight, jo, så blir det nog!

ha en bra kväll :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack gumman! :)



fina saker :)



kramis!

2009-08-15 @ 22:37:31
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Ludwig :P

haha, snygga!

2009-08-16 @ 11:11:12
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0