19 augusti

vaknade på rätt sida idag, sitter här med ett stort leende, kan det kanske också ha nått med att jag lyssnar på lasse ? såklart !
och sen är jag otroligt glad för att pappa aldrig satte lösenord på datorn som han sa att han skulle göra :D 
hahah !



  saker jag måste göra idag:
• fota nya bilder till den nya headern
• umgås med någon
• städa
• träna
• hårinpackning (haha)
•fixa musik till min ipod, eller vad man nu ska kalla det..



förresten är det bara 5 dagar kvar nu tills skolan börjar, jag längtar faktiskt lite till första dagen, men inte dagarna när man börjar jobba och allt..


nu ska jag gå och fixa mig lite,

vi hörs senare






Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

USCH, skolan är ett rent helvete

2009-08-19 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0