13 december

lucia ! och 3:e advent :)



har gått runt och plågat mamma och pappa hela morgonen genom att lånat pappas ipod och lyssnat på lasse, och självklart sjungit (eller mer skrikit) med i låtarna. Men så går det när man blir tvingad till att städa.

vid ett, alltså om ungefär en timma så kommer våra grannar och ska fira mamma. sedan måste jag nog pallra mig iväg till kyrkan vid 16.00 så jag får en stämpel. Men det är ju luciatåg och elin,eve och emma går ju så det kan ju vara liiite kul iallafall. och ikväll måste jag gå på träningen. så det så.

okej, få ingen chock nu, men jag, elin widen, saknar skolan ! :oooooo
haha, jo det är sant. alltså jag vill gå den här veckan och få tillbaka alla prov och inlämningar och allting! sen kommer det blir riktigt skönt med jullov.

nej nu borde väll jag fixa mig lite kanske, ha det så bra !



61 dagar kvar till fjällen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0