10 december

skrev ett inlägg i skolan idag men hann aldrig publicera det.

anledningen till varför jag inte bloggade någonting igår efter konserten är för vi kom hem vid 12 typ, och ja. mamma och jag hade våra cyklar vid sjukhuset så vi var ute och cyklade vid 12 inatt. härligt..

men jag skulle bara säga att det det var underbart, lasse var där jag var där. vi var där.
alla låtar var underbara men bäst var nog iallafall, elden, hugger i sten, jag får lixom ingen ordning, för dig, söndermarken, ett sällsynt exemplar, kjedebrev. och allt annat.
när han spelade den sista låten,  söndermarken , då började jag tillochmed gråta... JA, det var fint!
och jag ville verkligen inte att det skulle ta slut, lars winnerbäck ♥


slutpratat om lasse ävem om jag skulle kunna skriva masssoa mer om han :)
Idag har nog varit den roligaste dagen på lääänge, och jag tror aldrig att jag har skrattat såhär mycket som jag har gjort idag!
hahah, det började på spanskan när monica och ulla gick förbi oss råkade jag typ sätta ut foten så att ulla snubblade till lite, och då började jag och matilda skratta lite åt det och så skulle vi typ visa hur vi gjorde, det är svårt att förklara men matilda stod där och jag gick, och matilda satte ut benet och jag vipps ner på golvet HAHAH, såg as kul ut.. ingen av oss var ju berädda på det, och sen precis efter det gick emir typ in i en tjej och när vi sedan kom in i klassrummet ser vi att jesper trillar, HAHA askul , så då börjar vi typ asgarva åt det och mitt i det så trillar henrik. HAHAH skitkul !
men det bästa var ju på idrotten, antingen var vi bara trötta och skrattade åt allting,  HAHA. tillslut låg jag och matilda och inte kunde andas och tårarna sprutade ut. så jävla kul var det iallafall !  så nu har vi ig i idrott..
efter skolan åkte m och jag och kollade på julklappar iallafall, heheh.





hitta en bild på winnerback.se från igår :)


Kommentarer
Postat av: tiilda

hahahah fy fan va bäst det va !! hahah xd har inte skrattat så mycket på typ 1000000år !!! ;D

2009-12-10 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0