16 december

jag hatar verkligen att cykla hem när det snöar.


imorse var vi på föreläsning på östanå, om heder. höll verkligen att somna där ett tag. hade mycket hellre varit på turism!
sen åkte vi tillbaka till skolan och hade matte och som ni ser (inlägget under) så var det inte precis den gladaste stunden på dagen. för vi fick veta våra betyg och på matteprovet hade jag fått ett starkt VG, och det var jag ju lite nöjd med och sådär!
MEN sen när hon skulle säga vad jag hade för betyg så ville jag verkligen ha VG, men solweig då sa solweig: du har ett vg, men jag kan inte ge dig det för du är för osäker! så nu har jag g+...
vafan. men men, får väll fixa det till våren eller nått då.
efter lunchen var det bild, och där fick vi måla fritt.
Biologi var det efter bilden, där kollade vi på en 12 minuters lång film och gjorde det där vanliga.
sist hade vi kemi, satt i datasalen hela lektionen och gjorde nått korsord, jag och elin vann nästan.

nej nu borde jag skriva klart engelskan.


see you later !

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0