18 december


dock togs bilden igår men jag sitter sådär just nu också, myysiigt!

har kört på mjukisbyxor två dagar nu i skolan och fy fan va skönt det är! brukar aldrig ha på min det i skolan men nu kommer jag gå med det hela tiden! måste köpa de från bik bok....

iallafall
, idag var ju den sista riktiga skoldagen, eller man kan ju knappast kalla det en riktig skoldag, den ända seriösa lektionen var idrott vilket inte heller var så seriöst, körde pingis och sådär!
annars har vi bara kollat på film hela dagen, wanted, rekomenderas INTE, helt kostig!
sen kollade vi även klart på kopps!
på måndag har vi temadag i skolan och vi fick veta våra grupper idag. inga kommentarer, men jag överlever nog! hoppas jag..

nu är det iallfall helg, och jag ska inte göra så mycket mer än att köpa julklappar, träna, och sen måste jag nog också gå på nån gudstjänst.


ha det så bra !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0