19 december

dålig uppdatering.

igår kväll kollade jag på "flickan som lekte med elden" men jag tittade aldrig klart, så tänkte göra det nu.
Idag har jag även varit på stan con mi madre och kollat på julklappar och så vidare!
När jag kom hem fixade jag så det blev lite mer julstämning på mitt rum med hjälp av en ljusslinga, och det tog sin tid eftersom den inte ville funka hela tiden heller. men nu så!
och kallat som fan är det ute också, typ 16- .. usch!
och jag har kommit på en sak, jag tror jag ska lägga ner det där med 5 sanningar om mig på fredagar. så alltså, det kommer någon gång ibland !

nej nu ska jag kolla klart på flickan som lekte med elden och sen ta ett VARMT bad, bara för det va typ 320831298 år sedan sist. tänk med massa ljus också, mysigt!


vi hörs sen!

bildlöst inlägg pga min kamera bor hos matilda över helgen.

Kommentarer
Postat av: Ester

sv x1; jo, jag kom i grupp B på temadagen.

min grupp suuuger,

för jag kom med joel, robin och isac! åh.



sv x2; asså, det är ganska komplicerat det där,

med kärleken.

vill helst inte säga för mycket.

<3



2009-12-19 @ 21:37:37
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0