20 december

har fortfarande inga bilder för min camera is still at matildas place..
men det är iallafall 4:e advent, vilket betyder att det snart är julafton! om 4 dagar dessutom!
iallafall, idag har var jag tvungen att pallra mig iväg till kyrkan för att få en sån där stämpel, men det var ju väldigt trevligt inte. matilda var ju där också så lite trevligt var det ju.

nu har jag tagit en paus i allt julstädande. dammar min riktigt dammiga hylla. haha !
sen ska jag ringa till blenda så ska vi hitta på något kul.

imorgon är det temadag i skolan vilket jag inte är speciellt pepp på beacuse jag inte fick nån kul grupp. alla andra fick någon som de brukar umgås med. jag brukar faktiskt inte umgås med denise..
men men, det är ju bara fram till 12 eller nått, får väll överleva..

och på tisdag droppar jag och elin till jönköping, måste köpa de sista julklapparna nu :)

nej nu borde jag städa klart.
pussshej !


Kommentarer
Postat av: Ester

åh, nej. nu glömde jag bort gudstjänsten..

jag har typ inte varit på en enda.

elr, kanske 1-3 ggr bara.

oops! hehe

<3

2009-12-20 @ 14:03:06
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0