2009

funderar på att skaffa videofy så får man pengar för videoinläggen man lägger in, varför inte liksom ?
skulle vara riktigt nice.


men eftersom jag inte har så mycket för mig tänkte jag göra en sån här, haha !  ska göra en egen kategori i menyn för dom sen också!

ÅRET.

Hur har året 2009 varit för dig?  jodå ! har funkar
Bättre än förra året? mja, typ lika :) en aning bättre kanske!
Har du träffat några nya vänner? jodå, några
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? stadsfesten var helt underbart kul, och sen tyskland ! och masssaa mer !
Har du flyttat under år 2009? nej, bara bytt rum
Har du hittat en ny låt som du älskar?  MASSSOR
Isåfall vilken? som sagt, massooor
Har du druckit alkohol?  nae
Har du kysst en främling? nej


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? jadu, inte på topp. hah!
Har du varit kär?  kanske..
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt eller nära avlidit? alltså, ja. men inga som jag har träffat innan.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? på skoj.
Har du varit i slagsmål? nejj.


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? ja
Isåfall vad? hahahha, MYCKET. ohfyfan. vill inte änns tänka på det.. USCH
Har du skämt ut dig? aaaaaaaa.
Har du ljugit för en vän? ao, fast mer, vit lögn
Har du varit ute en hel natt? på sätt och vis
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? på sätt och vis
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? hmm, har jag säkert

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? prästängen
Har någon varit elak mot dig i skolan? ja på skoj (a)
Hatar du någon i din skola?  hehhehe.
Har du gjort något framsteg? både framåt och bakåt..
Har du haft alla rätt på ett prov?  noo.

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner?  jodå
Har du förlorat en vän? typ,
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nja
Har du gått bakom ryggen på en vän? nae
Har du ljugit för en bästavän? ao
Har du många killkompisar? ja !


Kommentarer
Postat av: sara i gbg :)

jag tycker du ska göra videoinlägg :D

haha, det är roligt att kolla på och jag kan verkligen rekomendera videofy, jag har det men man tjänar inte mycket, jag har gjort typ 10 inlägg sammalagt och tjänat typ 10 kr :p

men men, kram sara <3

2009-12-15 @ 19:11:14
URL: http://saraaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0