21 december

okej, nu kommer ett lite mer seriöst inlägg.



hönni! jag överlevde temadagen vilket är awesome, hade inte tänkt att missa julafton nu alltså!
först kollade vi på en riktig kass, men nostalgisk (för vissa) film. sen forsatte på vi med pyssel, gjorde ett julkort till min kära vän elin, förhoppningsvis så slänger hon det snarast möjligast!  sen en halvtimma rast och sen sjöng vi singstar (i typ 2 minuter) och vem vill bli miljonär.
efter lunchen åkte jag,elin,eve och matilda på en väldigt intressant trip i eksjö.. tillslut kom vi fram till nannylund iallafall! då kollade vi bara på när 7:or spelade innebandy mot lärärna, 8:or basket mot lärärna och 9:or vollyboll mot lärärna.

fyfan va kallt det har varit idag, 19- var det när jag cyklade hemmifrån imorse. mina ben dog !

imorgon är det iallafall sista dagen + att vi får våra betyg.
efter skolan åker jag och elin tåg till jönköping och sådär. kommer bli väliiigtt .... KUL :D

bara för att glögg är underbart såhär års ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0